Rreth Nesh
ODM Collections Shqipëria
ODM Collections është e specializuar në menaxhimin dhe blerjen e të arkëtueshmeve. E themeluar në vitin 2013, kompania është biznesi me rritjen më të shpejtë në sektorin e menaxhimit të të arkëtueshmeve. Për 10 vite punë të suksesshme, kemi arritur të procedojmë më shumë se 2,34 milionë çështje me vlerë të përgjithshme prej 2,28 miliardë euro, si dhe të bëjmë një arkëtim mbi 140 milionë euro. Pasi kemi identifikuar mundësi për zgjerim, ne kemi zgjeruar biznesin tonë përtej kufijve të Shqipëria për të mbuluar të gjithë tregun e Ballkanit Perëndimor, duke marrë gjithmonë parasysh dallimet lokale, nevojat e klientëve dhe rregulloret ligjore.
Kompania jonë ka fituar besimin e një shumëllojshmërie të gjerë klientësh nga sektorë dhe industri të ndryshme. Portofoli ynë përfshin mbi 200,000 raste, me llogari të arkëtueshme të vlerësuara në më shumë se 125 milionë euro.
ODM Collections vazhdimisht përpiqet të përmirësojë proceset e saj të funksionimit dhe investon në njerëzit dhe teknologjitë më të mira për të qenë në gjendje të ofrojë shërbime të nivelit të lartë. Ekipi ynë përdor njohuritë dhe përvojën e tij të gjerë në të drejtën e biznesit, shitjet, financat, taksat, huatë me probleme (NPLs), menaxhimin e mjeteve monetare dhe pa para, dhe privatësinë e të dhënave për të trajtuar të gjitha rastet në mënyrë profesionale dhe të vazhdueshme. Klientët marrin zgjidhje të përshtatura bazuar në analizën e detajuar të portofolit, duke përfshirë rekomandime për përmirësimin e procedurave të tyre të brendshme të mbledhjes.
Në bashkëpunim me Firmën e njohur Serbe VP Legal dhe oficerët profesionistë të zbatimit nga i gjithë vendi, ODM Collections ka vendosur një proces unik, të centralizuar të monitorimit dhe mbledhjes së të arkëtueshmeve, duke e bërë kompaninë një shërbim të vërtetë gjithpërfshirës.
Struktura jonë e sinkronizuar, me tre nivele, që përfshin qendrën e thirrjeve, profesionistët ligjorë dhe zyrtarët e zbatimit, maksimizon efikasitetin në të gjitha fazat e mbledhjes së të arkëtueshmeve.
Mbështetja e back-office mbështetet në softuerin më të fundit, të zhvilluar në shtëpi dhe unik në rajon, i cili lehtëson ofrimin e shërbimeve dhe proceset e biznesit, ndjekjen e rasteve në të gjitha fazat e mbledhjes në kohë reale dhe performancë të jashtëzakonshme statistikore, ndërkohë që lejon klientët për të mbajtur të informuar të gjitha aktivitetet përmes monitorimit të rregullt.
Fleksibiliteti ynë vjen nga përmirësimi i vazhdueshëm i operacioneve tona, përshtatja e zgjidhjeve ekzistuese të biznesit dhe prezantimi me efikasitet i shërbimeve të reja, duke na lejuar t’i përgjigjemi me shpejtësi nevojave dhe zhvillimeve të klientëve individualë në tregun me ritme të shpejta të menaxhimit të të arkëtueshmeve.
SHËRBIMET
PRANIA RAJONALE
Që nga fillimi i tij në shkurt 2013, ODM Collections është rritur, evoluar, modernizuar, duke kaluar drejt teknologjive gjithnjë e më të sofistikuara dhe duke përmirësuar modelin e saj të biznesit për t’iu përgjigjur kërkesave të tregut dhe tendencave më të fundit në industrinë e mbledhjes së të ardhurave në mbarë botën.
Ne e kemi shtrirë biznesin tonë përtej kufijve të Shqipëria për të mbuluar të gjithë tregun e Ballkanit Perëndimor duke marrë gjithmonë parasysh dallimet lokale, nevojat e klientëve dhe rregulloret ligjore.
ODM Collections është e vetmja firmë e arkëtueshme me një ndalesë që operon në të gjashtë juridiksionet e Ballkanit Perëndimor, Serbi, Mal të Zi, Bosnje dhe Hercegovinë, Kosovë, Shqipëri dhe Maqedoninë e Veriut. Aftësia jonë për të njohur nevojat specifike të rajonit dhe efektiviteti ynë i jashtëzakonshëm na kanë ndihmuar të fitojmë pozitën dominuese në tregun e menaxhimit të të arkëtueshmeve. Në vitin 2023 ne planifikojmë të zgjerohemi në Kroaci dhe Slloveni, dhe më pas në Rumani dhe Bullgari, duke kërkuar të bëhemi liderë të tregut në Evropën Juglindore.
ARSYET PËR TË ZGJEDHUR ODM COLLECTIONS
1. Menaxhimi dhe mbështetja profesionale e të arkëtueshmeve në të gjitha fazat e arkëtimit
2. Efikasitet maksimal në arkëtim përmes sinergjisë së trefishtë ndërmjet qendrës së thirrjeve, avokatëve dhe zyrave të përmbarimit
3.Gjurmimi dhe bashkërendimi i integruar i grumbullimit nga një qendër
4. Klientët tuaj janë klientët tanë: trajtim profesional i debitorëve pa rrezik reputacioni
5.Fleksibilitet përmes përdorimit të zgjidhjeve të avancuara të IT
6.Pajtueshmëria: përvoja e gjatë në ligjin e biznesit, financat, taksat dhe mbrojtjen e të dhënave personale garanton respektimin e standardeve më të larta dhe konsistencën në menaxhimin e çështjeve
7.Analiza të qëndrueshme dhe të detajuara të mbledhjes së konfirmuar nga përvojat e klientëve
8.Sistemi i mirëzhvilluar i raportimit në kohë reale i përshtatur me nevojat e klientëve
9. Nuk ka kosto fillestare për shkak të përdorimit të modelit të tarifës së suksesit
10. Prania rajonale në të gjashtë juridiksionet e Ballkanit Perëndimor
11. Partner i besueshëm dhe me reputacion
KLIENTËT TANË
Ne ndërtojmë marrëdhënie profesionale, por në të njëjtën kohë të ngushta me klientët tanë, duke u fokusuar në fleksibilitet, pragmatizëm, tërësi, përkushtim dhe besim, dhe duke u mbështetur në njohuritë e nivelit të lartë dhe aftësi praktike kur shqyrtojmë nevojat e klientëve tanë nga perspektiva e financave, ligjit, marrëdhëniet me publikun dhe qëndrueshmëria sociale.
Duke vepruar kështu, ne përpiqemi të shkojmë përtej marrëdhënies tradicionale blerës-shitës dhe theksimin e saj në aspektet financiare që tenton të neglizhojë të gjitha çështjet e tjera thelbësore për suksesin e të dyja palëve.
Marrëdhëniet tona të biznesit udhëhiqen nga motive strikte profesionale dhe etike: asnjë kompani nuk është industri shumë e madhe ose shumë e vogël.
Klientët tanë përfshijnë banka të mëdha tregtare, kompani sigurimesh, fonde investimi, firma telekomunikacioni dhe biznese në shumë sektorë dhe industri të tjera.
Faturimi total
Viti
SOFTUER I VETËM I INTEGRUAR BACK OFFICE DHE KOLLEKSIONI I RAJONIT
Ekipi ynë i ekspertëve ka projektuar një zgjidhje të përshtatur për IT që ofron informacione vepruese në kohë reale dhe mbështet të gjitha operacionet e ODM Collections. I vetmi sistem i tillë në Ballkanin Perëndimor, ky softuer përdor teknologji të fundit dhe plotëson të gjitha standardet e aplikueshme globale dhe kombëtare. Sistemi përditësohet vazhdimisht për të pasqyruar ndryshimet e funksionimit dhe teknologjitë në zhvillim, duke na lejuar të ruajmë avantazhin tonë ndaj konkurrencës.
Avantazhet për klientët tanë
- Softueri i personalizuar ofron mbështetje gjithëpërfshirëse për mbledhjen jashtë gjykatës dhe në gjykatë dhe të gjitha proceset dhe procedurat përkatëse
- Analiza e detajuar e të gjitha fazave të mbledhjes, duke përfshirë kohëzgjatjen e rastit, normat e suksesit, informacionin e disponueshëm publikisht për debitorin dhe të ardhurat dhe shpenzimet, sipas fazës ose në përgjithësi
- Softuer fleksibël i krijuar për t’iu përshtatur nevojave të çdo klienti
- Raporte të detajuara të personalizuara dhe përmbledhje të përpjekjeve të grumbullimit në çdo kohë
- Shkëmbim i sigurt i të dhënave
- Qasja e të dhënave të mëdha për hyrjen dhe përpunimin e rasteve lejon vlerësimin efikas të portofolit
- Standarde të larta sigurie si për harduerin ashtu edhe për softuerin
- Optimizimi dhe përmirësimet e vazhdueshme në harduer dhe softuer për të ofruar shërbime të nivelit të lartë
- Zgjidhje të reja softuerike të zhvilluara për t’iu përshtatur nevojave të klientëve dhe në përputhje me rregulloret ligjore dhe standardet e sigurisë
RAPORTIMI
Biznesi i suksesshëm kërkon komunikim aktiv me klientët dhe shkëmbim të shpejtë informacioni. Marrëveshjet efikase dhe gjithëpërfshirëse të raportimit të rregullt, duke përfshirë shumat e të arkëtueshmeve dhe rezultatet e mbledhjes, janë të paçmueshme si për ODM Collections ashtu edhe për klientët tanë.
Ne kemi zhvilluar zgjidhje IT që na lejojnë t’u ofrojmë klientëve raporte operative dhe menaxhuese në kohë reale.
ODMC operon në 6 juridiksione në Ballkanin Perëndimor - Serbi.
LIDHJE
JURISDIKSIONET